Säkerhet.

Blev ingen rensning bland smycken faktiskt, utan istället har jag tagit lite magbilder. Man vill ju ha några att sätta in i album som jag var så flitig med när jag väntade Sam och som jag kommer ångra att jag inte varit lika flitig med denna gång. Men man skall inte ångra saker man inte gjort utan göra saker nu istället, illa fort! Mitt nya motto! Så idag blev det några bilder och nu har jag lagt över allt till datorn och i sin tur på externa för lite mera säkerhet. Måste ju vara säkert, det innehåller ju bilder på det mest värdefulla i världen, vårt/våra barn! Barn är verkligen livets stora gåva och foton får man aldrig igen om de skulle försvinna. Så nu känns det lite bättre när de är överförda.

Nu skall jag lägga mig och vila, hoppas näsan inte är lika snorig imorrn, men den har ju varit det ett tag nu så nu måste den väl snart sluta rinna. Man tycker ju det iaf.

Dags att krypa till kojs, trist att somna ensam, men nu när man varit utan pojkvänssällskap på kvällen har jag hunnit fixa en del saker som annars inte tas itu med. Så något postivit att vara själv iaf!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hihi jag tycker det är jätteskönt att vara hemma själv på kvällarna emellanåt :-)



Från och med nu och fram tills han är ett år ska jag inte ta några dagar alls i veckan, sen får vi se hur det blir. Jobb känns så långt bort, speciellt eftersom jag inte har ett jobb att gå tillbaka till!

2010-06-03 @ 22:24:16
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0