Uppskattning.

Tycker ibland att man kan vara lite dåligt på att överraska när det inte är ngt speciellt! Födelsedagar, och andra högtider känns som självklara... men det tycker jag att det är annars med. SÅ idag köpte jag blommor till min käre pojkvän för att visa min uppskattning. Och så bakade jag STORA klasskakemuffins! Hade tänkt köpa rosor, men eftersom vi har en pojk som gärna pillar på blommor så är sådana med taggar inte så bra, så det fick bli sådana här fina röda istället. Och han blev glad såklart! <3 Och nu är även våra magar glada av goda muffinsar som är bakade i nya muffinsplåten och till det god cola i de nya rosa muggarna för 10 kronor styck som inte kunde låtas bli idag. Somriga och fina OCH billiga.

Vi har storhandlat och nu är det så fullt att vi inte ens fick in allt i frysen utan fick lägga lite i kylen som får tillagas de närmaste dagarna. HUh, så fullt har vi nog aldrig haft... uppladdning inför mycket jobb under VM så jag skall slippa kånka allt själv, omtänksamme sambon som alltid!

Sam har haft dille på "mormor"-ordet idag och sagt det flera gånger, till mormor i telefonen med så hon blev stolt! Han har även haft dille på cyklar i parken som alltid... och han är ganska så orädd av sig kan man säga och kör på som bara den. :)

Vi träffade på en kompis och hennes två barn, varav en är 1 månad gammal. Gud vad små de är, inte klokt ju!

Nu skall vi ha myskväll, imorrn börjar VM. Men skönt att det inte är nattjobb och lite skönt att Sverige inte är med, mer humant jobb för pojkvännen då!

Kram på er!




Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag älskar när man precis har storhandlat och ALLT finns hemma. Låter inte som ett så hemskt jobb att sitta hemma och kolla VM, finns nog många karlar som skulle vilja ha det så ;-).



Jo vi ska nog ut och resa men det kanske inte blir förrän nästa vår.

Jag kommer nog vara hemma till nästa höst, vi får se :-)

Har du jobbat nåt nu emellan eller ska du vara hemma i ett kör?



Kram!

2010-06-10 @ 21:47:32
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Emma - mamma till Meja

Åh kladdmuffins måste jag nog ta och baka imorgon. Så gott ju :)

2010-06-10 @ 22:15:56
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: frida

du e så duktig Malin... fixar o donar!! och allt ser verkligen super gott ut.. en ny kariär kanske??:) kram till er

2010-06-11 @ 06:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0