Ut ut ut.

Gokväll kära läsare hoppas ni haft en mysig helg med nära och kära!
Dagen idag har spenderats mycket ute - både utomhus och på vår kära balkong.
Det är verkligen skönt att man knappt märker någon skillnad i temperatur på inne och ute.

Dagen har varit bra förutom när Sam skulle putta på en trehjuling som stod på gården, ja ni vet han puttade på det flaket som brukar finnas, och så var där tydligen ingen säkerhetsspärr så när han puttade i ena kanten flög den andra rakt upp över munnen på honom, så han bet sig ordentligt i tungan och insidan läppen, som är svullen. Och det blödde en massa massa innan det slutade. Det var iaf tur att tänderna inte tog ngn skada och att han inte bet igenom tungan. Stackars barn så ledsen han blev och vad ont det måste ha gjort. Nästa gång håller vi oss till vår nya cykel där vi vet finns en säkerhetsspärr (vilket dumma jag tog förgivet fanns på alla cyklar till barn)

Men mer lite mer och att sitta i mitt knä och lugna ner sig så blev det snart bra igen. Lillplutten!

Förutom det har det varit lite tjejsurr på balkongen i kväll, mys. Och jag har efter det försökt montera upp spisskyddet vi köpte för ett tag sedan, lyckades få ihop det, efter att ha följt en värdelös beskrivning (eller är jag knäpp) nu får pojkvännen göra sista imorrn eftersom jag inte kunde dra fram spisen. Nu håller jag kväll med jordgubbar!

Kram till er!


Kommentarer
Postat av: carolina

haha, nä ,jag tycker tvärtom, någonstans måste det vara svalt! antingen ute eller inte, dör av värme annars, haha ;)

2010-06-26 @ 23:07:34
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0