Vi tar en sväng med cykeln vettja.

Vilken härlig eftermiddag/tidig kväll vi haft i parken bland alla andra som också tyckte det!

(Jiks, när jag skriver detta nu, och inväntar pojkvännen för Tacos ikväll, smakar jag på en bit gullök och hjälp vad illa jag mådde av den, fick som halsbränna, iiiih!)

Sam älskar verkligen att cykla som ni nog kan se av bilderna. Men det bästa av allt är att han springer snabbt till en cykel på dagis på morgonen, han hinner knappt vinka hejdå till pappsen. Mysunge!

Sam ord just nu: Åka pappabilen! Upp och hoppa! Tut tut Sam! Fler och fler ord kommer i följd!

Det var så himlans gulligt imorse när Katten satt i fönsterkarmen lite gömd bakom rullgardinen och tittade på fåglar och S går fram och lyfter på rullisen och säger Tittut Aiiice! (Alice heter hon)! Han gjorde det flera gånger!

Nu hoppas jag pojkvännen kommer snart för gud vad hungrig jag är! och att det blev tacos är ju inte helt ogott det heller, fick nästan panik när jag inte hittade ngn köttfärs i frysen innan. Crawings?



Kommentarer
Postat av: Evelina

Hihi det var inte meningen att du skulle se det, så jag godkänner inte din kommentar än ;-). Råkade visst spara uppgifterna! Men att du vet gör absolut ingenting :-)



Vad stor han har blivit din kille, och snart är han storebror!!

2010-06-02 @ 20:13:34
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0