Dumma sjukor.

Inget kräk idag iaf för lillplutten. VAD less man är på kräksjukan nu, och alla snoriga näsor och hostande.
Men mitt i allt febrigt och kräk är Sam ändå ganska så pigg, lite trottare och gnälligare såklart, men sover fortfarande himlans bra. Han vaknade nyss till och fick lite alvedon av oss och sover nu i vår säng. Vill ha honom där när han har feber.

Men vi hann iaf klart inskolningen vilket är ett plus. SKall se hur han mår imorrn om han kan gå torsdag eller inte. Hur som vabbar jag imorrn med. Man känner sig så inlåst när sambon har dubbla jobb denna veckan och inte vill dra ut en febrig kille att handla. Men ikväll kom jag iväg och handlade en hel del. Inte bra för ryggen att bära så tungt, men nu skall jag hoppa ner bredvid min älskling och pussa honom!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0