Old school.

Har precis avslutat dagen med regn. Men vi hann iaf få in en hel del till klasskassan innan det började regna. Super! Blev en lyckad old-school dag och föräldrarna verkar nöjda. Och jag är med nöjd.
Snart kommer sambon och Sam och hämtar mig, vi skall vidare och uträtta lite nödvändigheter. Sen blir det nog att vi äter emllanmålet/fikat ute på något mysigt ställe när Sam vaknat. Han lär förhoppningsvis sova en stund nu, han och pappsen har ju varit på leklandet hela förmiddagen och röjt! Verkligen toppen med sådana lekland när vädret inte tillåter lekplatser eller så mycket annat utomhus är skoj. men det var ju en hel del barn där idag som man kan förstå!

Hade förresten en så cool hatt på mig idag, en sådan man skulle kunna ha i vanliga fall med, eller nästan!;)
Får nog dock räkna med att gå ensam på stan om jag har den på mig haha.

Laters! Njut av denna regniga lördag!

Kommentarer
Postat av: johanna och max

så lite så, så KUL! :) hur har graviditeten varit såhär lång? har ni tatt reda på kön?

Japp vi ska försöka få till en bebis vi med. Jag längtar och är väldigt förväntansfull, precis som förra gången :) trodde aldrig att de känslorna skulle komma tillbax, o här är dem! :) Mår så jävla braaa!!! :) plus att jag blivit smalare så de e bara o köra, hinner jag gå ner lite till så äre najs iof ;)

2010-05-08 @ 14:28:47
URL: http://johannaslillavita.blogg.se/
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

2010-05-08 @ 19:38:00
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0