Båda barnen sover och pojkvännen skall vil...

img_7412 (MMS)

Båda barnen sover och pojkvännen skall vila han med. Sam har inte ställt om Sig efter vintertid ännu och vaknar sex istället för sju. Inte lätt för barn att ha koll ju ju! Sex är ju helt ok eftersom vi kan hålla kvar honom i sängen med hjälp av film på tv! Det funkar iaf fram tills lite efter sju! Jag och Tim vi tog sovmorgon till halv nio då lillkillen ville ha mat! Me like! Bra bär båda är hemma och kan turas om att gå upp vid sju. Bortskämd mjodå! Panik när pojkvännen börjar jobba, ha ha det lär bli kaos innan jag hittar egna rutiner! Mest är jag nog rädd för att jag kommer sent till allt, är lite som en snigel nu när man inte behöver fixa allt själv utan man är ju två. Så mysigt att vi kan vara hemma i 4 mån hela familjen! Nu skall jag njuta av tidningen som nyss kom i brevlådan sedan ta en härlig dusch innan lekparken och lekdate där väntar! Hoppas ni njuter av onsdagen!


Kommentarer
Postat av: Nina

hur ser en tjej mage ut =) alla säger att det blir en tjej denna gång. ja e skeptisk och min man tror än på en kille S spännande som fanken är det ju! bara 20 dar kvar nu till rul.



hur mår ni där hemma?



(theo har förresten inte heller ställt om sig. vilket kaos det blir för en timme)..

2010-11-03 @ 14:39:01
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0