En stunds avkoppling.

Hej och hallå.
Det är så soft att kunna få lite egentid på några timmar med pojkvännen medans barnen sover. Vi har ätit i lugn och ro, myst och pratat om ditten och datten. Och spelat tv-spel. Vi har kommit i tv-spelsträsket och det är riktigt kul.
Sam har fortfarande feber, men när jag kikade innan låg den på 38.0 så det är ju en grad mindre än igår. Skönt det verkar gå på rätt håll och så vill vi att det fortsätter. Nu har Sam somnat, men Tim sover fortfarande. Sam och pappsen myser i soffan och jag har en kopp te i handen och Amelia att bläddra i. Fick med en kupong där jag kan framkalla 100 gratis foton, perfekt nu till tänkta julklappar.
Sen skall vi bylsa på oss och gå till affären, alla behöver frisk luft. Och bara barnen är nerbäddade i vagnen är det ju riktigt skönt att komma ut en stund. Måste köpa ingredienser till det jag skall baka ikväll (om det tillåts förstås)!
Pepparkaksmuffins tänkte jag mig på! Vad tror ni om det? Det och Julmust till det. Mums.
Trevlig Torsdag!

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Har du något bra recept på det?

2010-11-18 @ 15:42:06
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Nina

va fin du är.. =)

2010-11-19 @ 21:25:12
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0