Jag vet inte om jag...

...sagt det förut? Men jag älskar Villervalla och deras mönster. De är så färgstarka, glada och lekfulla precis så som jag vill att barnkläder skall vara. Jag erkänner det är ett intresse, barnkläder är så himlans kul. Och för mig är det lika viktigt att klä barnen smakfullt som det är för mig att klä mig så jag känner mig fin. Denna jackan är så klart från Villervalla och är en present från mormor och morfar till Sam på hans tvåårsdag.
Jag shoppade några nya set när vi var ner till mina föräldrar nu i helgen som skall bli julklappar. Det med stjärnmönster det med, som jag diggar starkt. Vad har ni för favoritmärken bland barnkläderna?

Kommentarer
Postat av: Madde

Jättefin jacka, jag har inget direkt favoritmärke köper det jag tycker är snyggt:)

2010-11-17 @ 15:41:13
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Tamagal

Hejsan Malin!



Jag har inget wordpresstema... Jag började ju på ett blogg.se tema som du skulle fått, men då bytte du till detta jag och lade ner verkstaden. :)



Om du ska ha en wordpress.com-blogg och inte på egen domän tror jag man endast kan modifiera de befintliga teman som finns...

Är inte hela bekant med det.



Ska du dock ha ett eget webutrymme och domän kan du använda vilket som helst.

Bara att googla wordpress tema.



Mina favoritmärken inom barnkläder är:



Nova Star

Gangstar

Rocke fella

Name it

Villervalla

Amplified Kids

Lundmyr

och Trumpette



Lite beroende på till vilket av barnen det skall handlas :)

2010-11-17 @ 16:37:54
URL: http://www.tamagal.se
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Jag äskar ju POP kläder, Nova Star och Villervalla är också favoriter här :)

2010-11-17 @ 20:04:56
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0