Ju mer sömn desto tröttare?

Gäääääsp och gokväll på er!
Gud vad trött jag känner mig titt som tätt. Höstmörkret gör mig verkligen trött. Och då är vi ändå ute väldigt mycket för att försöka fånga det lilla ljus som erbjuds såhär års. Är ju ganska så frisk luft nu med kanske gör sitt det med.
Det är ändå så att jag sover hela nätterna i princip eftersom bebis nästan alltid sover mellan 22-06  och sedan till 08 utan undantag( sådär ska man ej skriva då kommer han vara vaken inatt:) och Sam vaknar enbart till ngn gång då han tappat nappen, men då går pojkvännen upp och sköter det. Så kan det vara så att man blir tröttare av mer sömn och att man lär sig samla energi på ett effektivt sätt när man ej får sova lika mycket?

Nu skall jag fixa mig för sängen, pojkarna sover och pojkvännen spelar innebandy med polarna.
Kram på er och njut av kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0