Lantstilen.

Åh jag hittade en sida på nätet som gjorde mig förtrollad! Gud så mycket fina saker de har där, och det bästa av allt, affären finns i min pojkväns hemstad så det kommer absolut bli ett besök där nästa gång vi är nere. Jag älskar den lantliga stilen, mycket vitt med lite sliten touch, det är så himlans fint. Och så lite romantiskt på det och i en fin kåk med högt tak och sådär gammal fast fint i ordning. Yapp, så himlans fint. Man kan verkligen drömma sig bort i sådana miljöer. Men själv tror jag det får bli denna lantliga stilen varvat med lite mera modernt fast i ett nybygge, gammalt är himlans fint, men vi är inte de som kan renovera och fixa så mycklet själv av svårare renovering så då blir det bara skrot av alltihoppa.

Denna lyktan är väl fin.

alvas hus.

Kommentarer
Postat av: Tamagal

Du kunde kommentera min blogg häromdagen.

Har tyvärr inte haft tid att sätta mig in i hur man konverterar en blogg.se till en Wordpress...



Jag kan hjälpa dig att skapa en wordpressblogg, men konverteringen vette fan om jag kan fixa.

2010-11-04 @ 21:56:45
URL: http://www.tamagal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0