Lite feber och lös mage.

Back on track!
Vi är tillbaka i stockholm och det var så kul att pussa på de andra igen efter fyra dagar då de hämtade oss på flygplatsen! T var hur lugn som helst att resa med tack och lov. Jag var nervös innan för hur det skulle gå. Men han var bara vaken en liten runda innan han sov båda resorna och jag kunde sitta där lite orolig i min ensamhet. Att flyga är inte min grej och när de sa att de skulle vara jetvindar fr göteborg, ja ni förstår ju hur hjärtat slog.
Men det gick ju bra!

Sam har 38,4 i feber och vilar med pappa på soffan, stackarn. Hoppas febern försvinner snart och att inte Tim blir smittad. T har ju varit lite lös i magen sen i lördags men det kan ju vara ngt litet virus, bara han dricker och kissar så var det lugnt enligt bvc, Ja och att han inte är slö med såklart.

Så idag hoppar vi över plask och lek och myser inomhus istället!


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Ja hösten är inte rolig alls med alla sjukdomar, fast vi har klarat oss bra. Första gången han hade feber och så bajsade han vattnigt. Idag verkar dock ordningen återställd, ingen feber, ingen dålig mage, men han sover mycket...



Hoppas Sam kryar på sig snabbt!

2010-11-16 @ 13:46:24
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0