Macbooken.

Hej på er!
Det är lite av en sjukstuga här hemma. Sam har fortfarande feber, men fick alvedon nu innan sovstunden så han kan vila. Febern var lite över 39 igår kväll och han vaknade flera gånger inatt och var varm och ledsen. Sömnen tog han sedan igen på morgonen och sov till halv nio, samt såg på Cars i sängen innan han klev upp. Pii jag avskyr verkligen när de små är sjuka, och feber gillas inte alls. Men det är ju kroppens sätt att läka kroppen, så man får ju se det så och hoppas han är feberfri snart. Och att inte Tim smittas. SÅ idag håller vi oss med inne, dock tänkte jag försöka ta mig till affären sedan och ta med mig Tim på en promenad, måste få frisk luft känner jag! Utemänniska som jag är!
Under tiden barnen sover testar jag min nya Macbook, jag gillar den starkt även om jag inte förstår knappt hur den fungerar ännu. Men snygg är den iaf!:) Har lärt mig att den har en webcam iaf, haha... blev helt paff när jag klickade och helt plötsligt satt jag där som ett fån.
Hoppas ni har en bra onsdag och tar hand om varandra.
Njut varje minut! Även om det är svårt att njuta av varje minut då det är sjukstuga så tänker jag att jag njuter för att jag ju faktiskt har underbara barn att ta hand om i vått och torrt. Man kan vända nästan allt mindre bra till lite bättre.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0