Thats what friends are for.

Satt och spanade igenom alla hundratusen bilder jag har på datorn, typ. Och fann en massa roliga bilder. Eller bilder som egentligen kommer ihåg varenda susning från just den och den tidpunkten. Hittade bland annat ett gäng bilder från min och min kära vän M, då vi var ut i Uppsala och hade en rolig kväll (som vi alltid har då vi umgås). Det är så perfekt att ha sådana vänskaper där man inte behöver prata en gång om dagen för att man skall veta att man är lika goda vänner jämt och ständigt no matter what. Man kan prata om allt och man har alltid lika kul när man ses. Inga krav bara kul och sådana som vet allt om en men som ändå tycker om en. 
 
Thats what friends are for.

Här är lite av de bilderna jag hittade från vår kväll out in Uppsala.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0