Baby-me.

Jag var väldigt lugn som bebis, mamma skojar ofta om att där hon satte mig där satt jag minsann kvar. Kanske berodde det på att jag var så rultig och vecken var ivägen för något snabbt babyrace?;) Haha nejdå, men jag var ganska så knubbig just när jag var runt halvåret-året. Kort och rultig med en massa veck!:)
Men sedan växte ju allt det bort och när jag var några år var jag istället ganska så smal, men inte särskilt lång. Sådär mittemellan ni vet. Kul att se på sig själv och se om ens barn har några bebislikheter med en. Själv tycker jag mig inte se några.




Nu kommer snart de stora pojkarna hem från badhuset där de varit hela fm med farmor och farfar. Jag och Tim har myst hemma, och han har "pratat" och skrattat en massa. Han är verkligen kittlig, råkade nudda magen lite lätt och då skrattade han igen, hehe sötnosen. Nu sover han igen och jag har hunnit duscha, fixa håret, dammsuga, äta mat och plocka lite. Vilken sjusovare man har till pöjk!:)


Kommentarer
Postat av: Den där Elin

Nä har varit me mamma hela dagen på hennes jobb o runt om, tidsinställt inlägg med bilder från när vi var 'barnvak¨t' åt sam =)

2010-10-25 @ 21:29:08
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Ivana

Det är verkligen kul att se ifall man är lik ens föräldrar när de var små. Ska bli spännande att se ifall min minimänniska liknar mig något när den väl kommer ut. :)

2010-10-26 @ 13:57:24
URL: http://ivanalipovac.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0