Badhuset och Ikea.

Hej på er kära ni! Hur mår ni`?
Jag är trött för vi har verkligen haft en dag i fart igen! Och än är det full fart, pojkvännen bär ut fula växter och sätter dit de nya vi köpt. Vi var nämligen en sväng till Ikea idag. Köpte örngott, vita! Var trötta på tusen kuddar men inte enfaldiga örngott så nu var det dags! Det måste ju faktiskt vara tusen kuddar i sängen! Och så blev det en ny kudde till haha! Och lite leksaker till Sam och en mjukis till Tim. Och förkläde till när Sam hjälper oss med maten som han gillar. Haha det märks hur mycket han snappar upp och pratar nu, för när jag skulle sätta mig nära honom så säger han, mamma inte så nära! Haha. Men sen fick jag en piggelinpuss av honom så det var lugnt!:)

Morgonen spenderades på badhuset, jag och Tim tog en promenad nere vid vattnet och jag smet in på ett outlet och spanade, och sedan mötte vi upp resten av familjen. Sam älsjar att bada och han älskar Ikea och blev överlycklig när vi åkte dit och åt lunch och då han fick leka på barnavdelningen med deras kök de har där, ett är säkert ett barnkök skall han få när vi bor större! Han nästan tog kommandot där över de äldre barnen och skulle minsann laga mat till alla. Sen tog han en leksaksråtta och kastade på mig, haha han vet hur rädd jag är för råttor, charmtrollet!

Tim har lite mer vakentid nu, men han sover fortfarande som en gud på natten, det har han gjort sen dag 1.
Ger mat en till två gånger på natten, sen äter han mera på fm och på kvällen. Mest vakentid på morgonen då ca 3h, sen sover han oftast på eftermiddagen ca 3-4h. Är vaken 1-2 h sen sover han 3-4h till och har sedan någon timme på kvällen. Han är verkligen lugn, glad, ler mycket och "pratar" de på bvc säger att han är så med, så vi hämtade upp babygymet idag och babysittern! GUllungar!

Nej nu skall vi  se Ullared och bIggest looser! Har tänt massa lyktor! :)

Farmor - tänker på dig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0