Bortskämda med god frukost.

Hej på er i bloggvärlden!
Hoppas ni mår bra! Idag känner jag mig trött, kan man sova FÖR mycket ibland eller? Somnade vid 23 igår och sov till 06.30 då lilleman ville ha mat. Sen var det snabba pix eftersom vi tänkte lyxa till det med frukost på Scandichotell! Testat deras frukostar? Gör det! De är ljuvliga! Massa muslisorter, frukter, bröd, omeletter... you name it! Så det blev att sitta läääänge, S älskar ju med sådana lyxiga frukostar då man får hämta hur mycket man vill och testa massa nytt, ja så som man inte får göra hemma! Lite spännande liksom. Och Tim sov så gott i vagnen alldeles intill!

Sen bar det av för att välja ut den bärbara dvd-spelaren som S får av farmor och farfar i födelsepresent! Perfekt att plocka fram i bilen när det börjar bli tråkigt att åka, det är ju trots allt 60 mil hem. Så de tyckte det var den perfekta presenten! Och ett gäng med disneyfilmer (sådana jag med gillar är ju en bonus, men vem gillar inte Disney?)

Fick äntligen med mig ett fotoalbum hem så nu skall det börjas fixas med foton på våra skatter!
Lilleman vaknade nyss o jollrar hos pappa så nu skall jag joina dem. Tim gör så söta läten ifrån sig, det låter så hjärtligt!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Mmmm, hotellfrukost är toppen!! Mums...

2010-10-24 @ 19:02:57
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0