Bvc.

Hej på er!
Jag ursäktar min dåliga uppdatering men vårt bredband har haft en hastighet på modemnivå och har stundvis fortfarande. Därför kan man ej uppdatera något mycket! Så ni får hålla er till tåls.
Tänkte dock försöka publicera ett kort ett nu.

Har varit iväg på förmiddagen och handlat inför helgen, S körde bilkundvagnen och var hur duktig som helst i affären, han älskar ju bilar och körde som en tok. :) Sen inhandlades en snygg skjorta till honom till hans stora dag! Och lite smått och gott!

Em var det läkarkontroll (2mån) med Tim så då vart vi dit och vågen stannade på ca 6,3 och han har ökat 1 kg sen sist! Wehaaa, han följer sin kurva perfekt! Och 62,5 lång. Läkaren berömde honom att han var så stark i nacken, han höll upp huvudet riktigt högt flera minuter i sträck så jag vart tom jag chockad. DUktig kille!

En bok fick han från bvc och Sam fick sig rejäla skratt åt bajshumorn det var i den, en söt bok faktiskt.
Och ännu mer paket till bebis från släktingar, tack söta ni!

Nu skall jag se om T vill ha mat innan sovdax, men han verkar ju ej svälta iaf *s* han sover ju oftast från 21-06 eller ibland äter han en gång per natt. En mycket nöjd bebis och mycket nöjda föräldrar och stolta över så fina barn!


Dock är jag inte nöjd över att en av mina favoritbloggar valt att sluta blogga pga alla elaka kommentarer hon får, och hur alla ifrågasätter allt hon gör med sin bebis, allt är fel och så kan man inte göra, man skall ej ge napp, man skall ge napp, man skall ej se tv... ditten och datten. Tragiskt att så många orkar vara elaka och skriva dumma kommentarer... kan inte bloggvärlden vara mera vänlig, det skall väl vara kul att blogga.. eller åtminstonde skönt... att skriva av sig. Jag tänker då alltid när jag kommenterar: har jag inget snällt att säga kan jag lika bra vara tyst.

SJälvklart skall man kunna säga sina åsikter, men man behöver väl ej vara elak och ifrågasätta hela tiden såvida men ej ber om råd, eller vad anser ni? Jag tycker hur som helst att det är synd att en favvobloggerska slutat skriva.

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 2 år

jag håller me dig, att har man inget uppbyggande att säga kan man vara tyst!! verkar som att människor inte har nåt filter. saker jag inte skulle säga till någon ansikte mot ansikte ska jag ju heller inte skriva på andras bloggar!



jättetråkigt att hon slutat tycker jag me! hoppas hon kommer tillbaks!

2010-10-28 @ 08:32:45
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0