Födelsedagsplanering.

Hej på er!
Jag och pojkvännen chillar i soffan och Tim softar i min famn. Sam har sin nap så hela lägenheter varvar ner nu.
Har precis "pratat" med Tim när han satt i babysittern och oj vad han gjorde glädjeljud ifrån sig, för varje vecka är det massa nytt, tiden rinner verkligen iväg. Skönt att hela lilla familjen kan vara hemma tillsammans så länge det underlättar verkligen.

Idag på barngympan gjorde S sin första kullerbytta med lite hjälp från pappa, han var så stolt och vi än mer stolta!
När han vaknar skall vi gå en promenad alla. Det ser ut att vara en fin höstdag. Tills dess skall jag fortsätta spana på vilka kakor och tårta som skall vara på Sams kalas, samt fint presentpapper till presenterna... kläddelen är avklarad... köpte massa från me and i, nova star och kameleont igår på barnmässan. Både julklappar och presenter.
Och S tyckte det var så kul där, köra barnbilar var en favorit. Det tyckte även Sebastian, Julias pojke som vi träffade där.
Åkte dit med G och hennes dotter så barnen lekte och när de sen somnade i vagnarna så gick vi runt och shoppade, fikade och bara umgicks. Mysigt!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hejsan svarar här så ja vet du ser :)

det bästa är om du mailar mig så har vi mail kontakt ist, så släng i väg ett mail står på min blogg annars e den [email protected] :)

2010-10-10 @ 09:45:54
URL: http://nenaandnova.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0