Goda vänner.

Hej! Vi har haft dagen full av besök från vpra fina vänner! Fikat, babblat ovh haft det allmänt trevligt! Goda vänner förgyller verkligen livet och dem skall man vara rädd om! De hade så fina kläder med sig till Tim och de har busat massor med Sam och Sam har dansat och underhållt oss, älsklingen!

En promenad, eller snarare två har jag och S hunnit med också medans lilleboo och pappsen mös inne! Vi var och matade pippisarna, träffade en dagiskompis på lekparken så barnen hade kul och åkte kana. Sen gick vi skogshållet hem och letade kottar! Och ikväll har vi promenerat och lämnat in filmen! S är så duktig på att gå, och det är så mysigt att hålla handen! Mommy loves!

Nu ligger T på mitt bröst och sover så sött och pojkvännen sitter med och myser här bredvid. Älskade familj och vänner vad glad jag är att jag har er! Gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0