Härlig höstdag.

Gokväll på er! Hoppas ni haft en bra helg!
Dagen idag har spenderats väldigt mycket ute, men inte så konstigt med detta fina väder, eller hur?
Bylsade på barnen vid 09 och gick till parken i några timmar fram tills lunch. Och hey med folk det var där, kul! Vi strosade tom in i skogen och lekte där bland balansgångsplankor och kuligheter. Jag älskar verkligen skogen. Pojkvännen aka pappsen smet iväg efter ett tag för att komma över den perfekta födelsedagspresenten till Sam. Och yeh han fick tag i den sista och stred med alla där om just dessa poppissaker! (Vad får ni se när han fyller år)

Sedan har vi spenderat em ute också allesammans. Också till parken och alla andra som var där. Pojkvännen snodde med min kamera och gick lös med den, det blev en massa fina höstbilder som jag skall börja gå igenom inför den årliga kalendern vi ger bort med bilder på våra skatter. (Imorrn skall det förhoppningsvis handlas fler album) Det är perfekt att gå ut dessa tider allesammans eftersom Sam behöver rastas, vi älskar att vara ute och man behöver få i sig lite solstrålar. Sedan har Tim sina sovstunder under dessa tider vi går ut så då får han sova nerbäddad i gosevagnen och samtidigt få frisk luft. Perfekt!

Nu har vi precis lekt på babygymet och T gör så söta ljud ifrån sig och ler en massa! Sötnosen!
Perfekt att han har lite vakentid precis när Sam somnat för kvällen med så man hinner bara ge honom uppmärksamhet då, han är ju fortfarande väldigt bra på att sova vår lilla busgrabb. Inatt sov han mellan 22- 05.30 det är fantastiskt bra för att bara vara 1,5 månad. Sam sov sin hela natt när han var 9 dagar gammal minns jag, och Tim sin någon gång kring samma tid.

Nej nu skall jag och min andra vuxna hälft krypa ner ett tag innan läggdags. Ha en fortsatt mysig kväll och var rädd om varandra!






Kommentarer
Postat av: karro

Oh vad jag avundas era barns sovvanor!

2010-10-18 @ 15:15:17
URL: http://flygabloggen.com
Postat av: Carolina

vad söt han är med tutten i mun, hihi=)

jag struntar i att det är pinsamt, hehe, jag är stenhård med handspriten :) tycker det hör till vanligt vett faktiskt, speciellt i förkylningstider också :)



kram!

2010-10-18 @ 18:15:14
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0