Höstpromenad.

Gokväll!

Har inte riktigt haft lust att blogga eftersom min kära farmor har lunginflammation och är väldigt svag. Lilla farmor, jag önskar jag bodde närmare och kunde hälsa på. Det är som sagt ibland jobbigt att bo så långt från den stora familjen och släkten. Man vill vara tillgänglig både vid glada och tråkiga tillfällen. Men pappa och min ena faster är hos henne ofta, och igår var min bror där och mamma har med varit där, så hon har sällskap av de som står henne närmst. Det är alltid så sorgligt när de som står en nära blir sjuka och gamla, och jag har svårt att ta in att nobody lives forever... men jag önskar att det vore så. Att man kunde stoppa tiden ibland! Men som tur är så har man ett minne...och att man minns alla goda stunder. Jag hoppas bara att farmor inte lider... och att hon vet hur mycket hon betyder för oss! Jag hoppas hon snart blir bättre!

Så det är en stor anledning till att jag varit off. Man får liksom inte lust till något i princip när någon i ens närhet inte mår bra.

Men vi har iaf varit ute i friska luften på en höstpromenad hela familjen, och pojkvännen gick loss med min systemkamera... haha. Han börjar nog inse att det är ett bra köp!:)

Sam fick sitt diplom idag, från Plask och Lek. Så stolt man blir som föräldrar!
Och Tim invigde babysittern idag, ler massor och är med så himlans mycket!
Älskade barn!

Nu skall jag umgås med min man.


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 2 år

Usch va tråkigt med din farmor. Håller tummarna för att hon blir frisk snarast!!!

2010-10-06 @ 09:10:39
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Hoppas farmor kryar på sig! Kram

2010-10-06 @ 10:15:12
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Tamagal

Ja, jag vet hur det känns när någon i närheten mår dåligt och man oroar sig...

Uppdateringen blir sisådär då när tankarna är på annat håll.

2010-10-08 @ 21:34:11
URL: http://www.tamagal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0