Mission julkort.

Hej på er!

Har haft några dagar off, som ni säkert förstår så har jag inte haft ngt blogghumör, och skulle jag bloggat skulle det bara bli sorgsna och ledsamma inlägg kring saknaden av farmor. Idag känns det lite lättare, man får faktiskt tänka på att hon haft ett bra liv och att hon slapp sjukdomar, utan att det var åldern som tog ut sin rätt. Det är alltid tungt att förlora någon no matter what... men livet går vidare... och vissa dagar är det lättare, andra tuffare.
Men med två barn har man oftast fullt upp och hinner knappt tänka. SPeciellt idag då pojkvännen varit på jobbmöte och jag ensam med de små. Det har gått bra, Sam är väldigt frstående och hjälpsam och leker bra själv ibland. Och Tim sover mycket, även om han är vaken mer.. men är nästan alltid på bra humör när han är vaken. Han skriker iaf näst intill aldrig... så det rullar på fint faktiskt.
Och inatt sov han mellan 22-06 då han fick mat och sen sov till 07.30. Perfekt enligt mig!:)

HIttade massa bilder på Tomten Sam förra året... kom ihåg så många kort jag knäppte innan det blev några ok. Ena flög mössan av, andra sprang han iväg, tredje kom en palm i vägen... ja ni hajar... undrar hur många kort som krävs nu med två små detta året..?:) Tror det krävs att man börjar i tid!:)




Sötnissen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0