Ny favorit.

Efter ett besök i centrum idag så kom vi hem med en ny favorit till Tim. Barbapappa (bagarpappan som Sam säger) En fin vagnmobil som han fått av finaste F. (Och så köptes en födelsedagspresent till Sam i smyg också från finaste F. Ett stort badlakan med barbapappa som ju är perfekt till Plask och Lek (som Sam och pappsen förövrigt är på nu) extra kul att torka sig med ett så fint badlakan med favoriten på. Här hemma står spättafilén klar, och till den blir det ris och kokta grönsaker. Tim och jag har myst en massa i soffan och nu slocknade han precis, gullunge! Skall bli kul att höra vad S gjort på Plasket idag, de trillar nog snart innanför dörren. Tills dess skall jag borra ner mig bredvid bebis och bläddra i Amelia. Det är så mysigt att vila bredvid våra vackra gosiga barn. Sen blir det bio ikväll med söta G. Det blir såklart en tjejfilm! Om allt flyter på bra här hemma med nattningen villsäga. Det är ju inte så lätt att helt-hundra-boka med två små barn. Men det brukar nästan alltid gå smidigt att lägga dem. T sover ju nästan alltid under S sovtid... och Sam somnar ganska så smidigt i egen säng. Men sen är det ju alltid så med barn, de känner ju på sig att man skall iväg och är stressade oavsett hur lugn man spelar (va? Jag åka iväg snart? nejdå hur kan du tro det! Sov nu!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0