Parken.

Fullt påpälsade allesammans. Promenad till parken väntar, och frisk luft för bebis i  samma veva. Perfekt! Tycker det är super att man kan busa i parken och att liten får lite solljus och frisk luft samtidigt!
Sen måste vi bege oss en sväng för att köpa det sista inför vår blivande tvååringsdag!Herregud hur blev han så stor? Och hur blev presenthögen så stor att vi fått ockupera källaren med paket?Och jag som skulle hålla igen. Jo det är ju lättare sagt än gjort,. Jag skyller på utbudet i affärerna helt enkelt. Det är alldeles för stort,pjeeew.

Däremot bakar jag allt själv hemma, så några dyra slantar på tårta det läggs inte. Älskar att baka, nu skall jag bara hinna med allt med, planen är ikväll efter åtta då barnen brukar sova som stockar båda två. Hjälp det ska man ju ej säga, det kommer sluta med en hejdundrandes bullfest här ikväll...där båda barnen käkar bullar till höger o vänster, puh!


 

Sam 1år!


Kommentarer
Postat av: Nina

så det blir kalas i helgen?? =)



Massa grattis till stora pojken! :D

2010-10-29 @ 09:47:40
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0