Stora båtar.

Gomorron!

Imorse fick vi väcka Sam! Haha hur ofta händer det?
Pappa och Sam skulle iväg på barnkryssning och kommer hem ikväll. Sam som älskar båtar var helt exalterad och jag fick nyss ett mms från lekrummet<!:) Själv är jag lite rädd för havet så jag har kvalitetstid med Tim, som för tillfället sussar så gott i min famn!

Vi skall iväg och köpa vichyvatten, det verkar som Tim har lite svamp på tungan så jag skall pensla på lite sånt på!
Sen ska det spanas presentpapper och bakas muffins när Tim sover! En promenad önskas med hinnas med!
Men nu dusch!

Trevlig dag!



Kommentarer
Postat av: Emma och Nova

Dom har superfina papper på Lagerhaus med fina snören till :D Jag köpte 8 olika rullar och och 12 rullar snören så nu har Nova massa fina paket :D Kram

2010-10-10 @ 10:34:36
Postat av: Sara - Mamma till Max 2 år

Så söta killar du har =)

2010-10-10 @ 13:28:55
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sööööta de är små killarna :-)



Jag tror du skulle vara jättefin i lugg faktiskt! Go for it, ångrar du dig så går den ju spänna bak som jag gör varannan dag typ!



Kram

2010-10-10 @ 16:44:54
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0