Villervalla.

Hej på er!
Hoppas ni har det bra precis som vi!
Barnen sover och ja ni vet, det är ju tipslördag vid denna tiden så då är väl allas pojkvänner upptagna med att vinna miljonerna?;) Jag dricker en kopp god te och myser med katten, hon är verkligen kelig och tar alla chanser till lite ensamtid med mig, sötnosan!
Svärföräldrarna är på besök, och de var med på Sams barngympa på morgonen, det hade gått bra för Sam där so även idag gjort kullerbyttor med lite hjälp och sprungit hinderbana. Studs och hopp är kul!
Vi skal ut en sväng sen och ikväll blir det pizza! Vet ni vad, jag missade Idol igår haha, hur kunde det hända liksom?

Igår skrattade Tim högt som attans när jag råkade nudda hans fot, haha han är nog lika kittlig som jag. Jag får nästan panik när ngn kittlar mig! Jag och min brorsa brukade jämt kittla varann när vi var små, och han är nog snäppet kittligare än mig så det ligger nog i släkten!

Mormor ringde innan, hon var på väg hem med några paket til pojkarna... de har så fina villervalla kläder i en affär hemma, och hon är lika förtjust i deras kläder som jag är. De är verkligen så himlans fina och jo det där med att shoppa barnkläder och älska fina kläder jo det ligger nog med i släkten! Haha.

Mamma har berättat för mig att när jag bodde hemma så hade morfar ringt och då hade morfar frågat vad jag gjorde... hon är minsann ute och handlar nu igen! Då sa morfar, ha man undrar var det arvet kommer ifrån.. japp då kunde ju inte mamma säga något om den saken mera! :)

Ha en bra lördag fina ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0