Ännu ett paket.

Fick hem ett avi från posten och började gnugga mina geniknölar... jag har väl inte beställt något? Hjälp det måste vara en kappsäck med en miljon som jag missat eller nått. Well bara inte en telefonkatalog som min vän E skrämde mig med. Och såklart inte...glömmer ju ibland att jag precis fått en bebis till eftersom han är så snäll. Och med nya bebisar kommer nya paket. Så detta fina kom från min faster med familj. Och det bästa av allt är att alla tänker på Sam med och skickar med ngt till honom med. Det är viktigt och gulligt tycker jag att allt fokus inte bara är på liten. För även om Sam är större än liten så är han fortfarande liten.


Snobbenbody och manchesterjeans som är mjuka.
och en katten gustabtröja till Sam som han redan placerat i sin garderob!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Otroligt gulligt när man tänker även på storebror! :-)

Kul med paket, kommer ihåg att det kändes som värsta julafton haha.

Du är faktiskt den andra som sagt att hon och jag är lika hehe!



Kram

2010-09-28 @ 06:43:09
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0