Att rusta för hösten.

Lillgrabbens garderob är ju knappast tom eftersom han ju har Sams hela bebisgarderob plus lite nytt att tillgå. Men däremot så saknas det lite varmare hoodtröjor nu på hösten innan det är dags för vinteroverall osv. Tycker det är svårt att hitta sådana som är lite tjockare. Var först in på Name it och kikade, jag älskar deras kläder! Hittade deock inte någon där, men fann denna mysiga och tjockare varianten på Lindex där det även blev myspysiga plyshbyxor och en stickad längre tröja till mig, höstpysig som jag är och älskar stickade tröjor. Skulle kunna leva i de året om!:) Sam fick en bil istället eftersom han inte är i behov av några kläder just nu. Och jag vet, jag kanske är töntig men var tvungen att vara rättvis så därför fick han bilen. Kan inte bara köpa till ett av barnen. Det kommer stå mig dyrt sen haha.

Tog den lilla shoppingturen i samband med att jag och Sam åkte till leklandet och hade mys och lekte. Sam älskar bilarna där och tyckte bollhavet var toppen. Skönt att ha lite wualitytime med var och ett av barnen. Och jag vill ej dra med lillen ut på sådana ställen när han är så liten.

Imorrn är det plask och lek för S och pappsen, jag tycker det är så kul att de får göra en sådan sak tillsammans. Jag älskade babysim och tycker verkligen att det är viktigt att barnen får vattenvana och jag hoppas vi kan fortsätta gå de kommande kurserna. SYnd bara att det är så himlans dyrt. Så vi får se, men jag kan lätt undvara ngt annat för att S skall kunna gå de kurserna. Han var ju rädd för vatten ett tag eftersom han fick schampoo i ögat en gång. Och vi är så glada att han nu gillar att bada igen.

Nu slall det ges mat och byta blöja innan vi skall sova för kvällen!
Kram på er!


 


Kommentarer
Postat av: jessica

sv; haha ja det gör jag lite otur där :D

det vill jag med göra, kanske färga lite rött men vet inte hehe :)

2010-09-13 @ 22:37:24
URL: http://avjessica.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Vilken gosig tröja. Måste kollas på till Alvin :)

Kram

2010-09-14 @ 07:33:31
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Max snart 2 år

Lindex har riktigt bra grejer till bebisar. har haft en kompis med dotter här idag. dottern är 3 månader och när jag skulle köpa present till henne på lindex fanns det hur mycket som helst jag skulle vilja köpa till en liten flicka =)!



2010-09-14 @ 12:14:29
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Linda

åh fint!

jag tycker du ska prova att lägga in lite mörkare slingor i håret. Kanske inte helfärga? mitt hår känns alltid så "tungt" när jag helfärgar. bara en tanke ;.)

kramisar till er!

2010-09-14 @ 13:12:35
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Nina

jag är på jakt efter en sån tröja till theo. har du hittat sån till sam? ja hittar fasen ingen! han hade en sån bra förra året. men dem är som spårlöst försvunna och jag vet inte om det beror på att han har större storlek nu. men det suger!



lycka till med håret! vet hur det är å ha beslutsångest :P

2010-09-14 @ 14:23:58
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0