Biopremiär.

HEj på er!
Tog en liten paus igår eftersom Sam fick feber. Visade som högst 39,2 och han var så kinkig då alvedonen gick ur. Gymnastikpremiären blev ju då ingen succe, men inte så konstigt med feber ju! Han och pappa sov på soffan tillsammans och Sam sov ändå ganska så bra inatt, och fick sista alvedonen vid 21 igår. Idag verkar han bara lite varm men är pigg! Så han och pappsen var iväg och såg Kalle Stropp och Grodan Boll på bio. En 35 min film! Perfekt. Bara bara sista 5 min som Sam somnade annars tyckte han det var spännande, dock lite rädd för att gå in i mörkret till en början.

Jag och lilleman har myst hemma och nu medans Pappa lägger Sam för hans nap så tänkte vi försöka oss ut på en promenad och få lite luft. Sam ville absolut inte att mamma skulle lägga sam, utan pappa var den enda som fick göra det. Han har blivit lite pappig på senaste, men kanske inte så konstigt eftersom jag ju pumpar och ger mat till Tim som vill äta ganska så ofta dagtid (förutom på förmiddagen då han i princip sover hela tiden) men på natten går det ganska så länge emellan målen och han sover bra!

Har laddat kameran och hoppas få till lite bilder från promenaden, dock svårt att stanna stup i kvarten, då blir inte promenaden så effektiv!

Tim har börjar göra en massa "pratljud" ifrån sig och är verkligen med... kanske snart dax att h'mta upp babysittern och babygymet från källarn.

Nu ut i hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0