Favorit.

Älskar ju kläder och att shoppa barnkläder är ju inte direkt tråkigt om man säger så. Gillar roliga och glada färger, men de skall ändå samtidigt som de är busiga vara stilrena och enkla. Tuffa kläder som sitter bekvämt skulle vara perfekta, men tyvärr finns sällan barnkläder som är sådär tuffa och bekväma kombinerat!

Denna tröjan tycker jag är så himlans söt, det är en favorit. Den fick jag med från bebiskläderna från våra barnkläder, brorsans antar jag! Jag gillar den massor, men tyvärr är ju tröjor lite svåra nu på hösthalvåret, och speciellt eftersom inte naveln trillat ännu.

NU skall jag sova faktiskt, vi har haft myskväll i soffan gånger två. Först hela familjen, sedan jag och pojkvännen! SKönt med lite vuxentid några timmar varje kväll, det behöver man för att prata om allt och inget, eller bara vara helt enkelt.

Kram på er!



Och dessa lite rockiga byxorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0