Gomorron måndag!

Hej på er!
Hoppas ni sovit gott. Det har jag gjort även om timmarna varit få. Jag fick håret fixat av mamma igår med lite nya slingor och en avkapning på en decimeter igår. Vi var inte klara förrän vid midnatt och sen kollade vi valvakan. Mysigt att sitta uppe men vad trött man var när man vaknade. Dock sov båda barnen till halv åtta innan de ville ha mat. Ja Tim ville ju äta en gång inatt med. Nu sover T på mig efter mat, blöjbyte och nya kläder. Och S och mormor fixar frukost! Skall tända en massa ljus med, vi har så kallt i lägenheten, brr!

Mormor åker tyvärr hem idag, jobb kallar. Men vi har haft några mysiga  dagar, man får leva på det, att tiden jämt går fort när man har roligt - det får man leva med.

Jag letar förresten efter vita ljuslyktoor på nätet, någon som vet ngn bra sida?

Nu skall jag lägga ner lilleman, kissa för första gången på , ja jag vet inte när... tur jag har festblåsan på mig! Jo det kan man nog bokstavligen säga att jag har eftersom jag i min trötthet och yrhet ig¨r glömde byta om till sovöverdelen och somnade i min mjuka tunika. Smart!

Kram på er, pumpdax med tydligen, kändes som att airbagen blåstes upp nyss..Parton , släng dig i väggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0