Hej alla! Det börjar ju kännas att hösten ...

img_6467 (MMS)

Hej alla! Det börjar ju kännas att hösten är här för att stanna så en höstkombinerad vinterjacka fick följa med hem idag! En som går ner över rumpesteken var mitt krav eftersom jag vara har midjekorta sedan tidigare och fryser lätt! Och jag fann den! Det är perfekt att åka iväg en snabbis när Sam och Tim sover efter lunch kring 1,5h så slipper man dra runt dem i affärer i onödan och så vill jag helst inte vara ifrån dem heller, avskyr verkligen att vara borta från dem.


Kommentarer
Postat av: Nina

ja vi har en sån. oxå storlek 100.. ja tyckte den såg stor ut då den kom. men den satt ju kanon. finns lite utrymme å växa för theo med. så det blir nog kanon! den va ju så jäkla skön! jätte nöjd!



va menar du med: har du lvar hemliga blioggen? eller menar du kvar kom ja på nu. ja den är kvar.. :D



ligger på modesida.blogg.se/me

2010-09-30 @ 10:39:05
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0