Matchning såklart.

Hej på er!

Kompismötet på em blev tyvärr inställt, av mig. Känner av för mycket magvärk att jag nog inte skulle vara någon rolig lekdate alls. Lite synd. Men man måste ju lyssna på kroppen, realtivt nyförlöst som man är. Det är dock lätt att man bara kör på i hundra som vanligt. Man vill hinna allt, trots att det ju faktiskt är ganska så omöjligt när man måste addera ett barn till och allt vad det innebär såhär i början med pumpning och allt. Jag måste lära mig att man inte kan hinna allt jämt, även om jag såklart har svårt för att tacka nej till alla roliga aktiviteter man tar sig an. Jag i ett nötskal!

Men vi var ute ett par timmar på förmiddagen, hela lilla familjen. Och syskonvagnen rullar på riktigt smidigt och är faktiskt lätt för att vara just en syskonvagn. Sam sitter riktigt bra i den med, busungen! Och lillbebis verkar gilla den med, han sover mest hela tiden han ;)
Hoppas han fortsatt får vara så harmonisk liten kille som Sam var i hans ålder.

Barnen sover, och vi myser i soffan. Jag skall nog blunda några minuter, för trots bra sömn (med break för två matpass i natt) är jag lite seg idag!

Våra söta barn idag, matchar såklart!


Kommentarer
Postat av: catta

hej tjejen!!!!!

ja eftervärkar kan man ha låång tid, ja hade i ngr månader.. om ja kommer ihåg rätt!!! ialalfall minst första månaden!!!!



ang magen för sötisen är säkert att den håller på att komma iggn! tänk dig att han legat o fått mat av dig i magen nu får han både och alltså amma o ersättning, de måste magen vänja sig med! tarmarna lär sig sin nya mat!!!!... de kan ta tid!!!



masera lätt o böj benen mot magen brukar de gilla!!!

jätte söta dina barn är! hopaps allt går bra!

kram catta

2010-09-11 @ 21:33:13
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0