Morning.

Hej på er!
Var ju iväg någon timme igår på Idolkvalet och det hade gått sååå bra med grabbarna hemma hos pappsen(men varför skulle det inte göra det?) Såg bara första halvan sedan åkte vi och åt innan vi åkte hem! Kul att träffa G och att få vinna biljetter till kvalet, det var riktigt häftigt! Jag hejar på Alice och Jay! Vilka gillar ni?

Tim sover här bredvid och jag har precis pumpat( det kommer riktigt mycket nu, men eftersom T blivit van vid flaskan så vill han inte ammas utan vill ha flaskan så att det kommer fort. Men jag är nöjd bara han får lite mjlk av mig med dock anser jag inte att man är sämre för att man ej ammar, kan inte riktigt frstå det tänkandet såhär på 2010-talet?)

Sam är på dagis och leker med barnen några timmar och senare skall vi leka ute och så tänkte jag hitta min höstjacka! Det börjar ju bli riktigt ruggigt ute nu!

Men först skall jag äta frukost med pojkvännen min!

Hoppas ni får en trevlig dag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Linda

klart man inte är sämre om man inte ammar. vad e det för knäppisar som säger det?



Vad skönt att det runnit till iaf så du slipper ha ont. Tycker du är duktig som orkar pumpa ur.

Vilken söt kaluffs han har ;.)

2010-09-29 @ 20:29:22
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0