På en höstpromenad.

Tog en härlig höstpromenad med Tim när Sam sov hemma med pappa. Skulle ändå upp och hämta ut Sams Didriksonoverall och mina converseskor. Så då passade jag på att gå ut på en fotopromenad när jag ändå hade ett ärende. Älskar att andas höstluft! Det är så friskt och underbart skönt för kropp och själ. Nu tänkte jag passa på att lägga upp lite foton medans grabbarna sover. Sam verkar ha lite feber nu igen... det verkar komma i samband med nervarvning och sömn. Stackarn! Jag hoppas den försvinner illa kvickt nu. Det är verkligen så jobbigt när ens barn är krassliga. Här kommer hur som lite av bilderna från promenaden.




Kommentarer
Postat av: Evelina

Höstpromenad är underbart! Mysiga bilder :-)

Jag skriver i den boken varje dag!



Kram

2010-09-26 @ 16:46:50
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Sara - Mamma till Max snart 2 år

härligt med barnvagnspromenad =)

2010-09-26 @ 21:54:39
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0