Projekt bb-väska.

Hej!

SKrev ju i förra inlägget om att jag önskar era tips och tankar kring en sak. Och den saken är VAD som är bra att ha med i skötväskan?  VAD får inte glömmas? VAD är sådant man lätt glömmer men som är bra att ha med? Och VAD är onödigt? Kom gärna med tips på vad ni hade med, vad ni saknade osv. Imorrn är ju faktiskt den stora dagen D.
Känns konstigt att åka in och föda barn, jag menar bara sådär planerat. Det skall ju liksom komma oplanerat och med värkar i högsta hugg, inte att jag skall in och sättas igång. Tusan vilken envis bebis, nu får inte mamsen som hon vill verkar det som. Det var ju allt jag önskade slippa det här med att bli igångsatt. Men men där har man inte så mkt att säga till om, redan innan barnen föds visar de vem det är som bestämmer!;)

Så tips önskar tack!




Det jag har packat ned är det som finns på bild +

kläder till bebis såklart.
Mjukisbyxor till mig.
3 bh:ar inkl amningsbhar.
tights
amningslinnen
vanliga linnen
tjocktröja
diverse hygienartiklar
kameraladdare
systemkameran och digitalkameran

Och så vill jag packa ner Sam med, kommer ju sakna ihjäl mig efter min gospojk!

Vad skulle du komplettera med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0