Världens bästa pojkvän var och handlade oc...

img_6807 (MMS)

Världens bästa pojkvän var och handlade och kom hem med dessa till mig! Åh så gulligt! Riktiga tjejfilmer! Sen gav han mig order om att vara hemma och vila samt ta hand om mig själv medans han tog med sig Sam för att träffa en kompis med barn! De hörde av sig nyss och är tydligen i en park där de har som en öppen förskola utomhus och leker för fullt! Vad roligt! Nu ska jag ta en långdusch med inpackning och allt som känns lyxigt! Har städat undan och ska sen se film! Sen hoppas jag att ni kan tipsa mig om en sak senare! Återkommer om det! Kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad snäll han är. Det låter som något välbehövligt för dig - vila! Ha det gott nu. Kram

2010-09-02 @ 13:32:48
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0