Jobbat en vecka!

Fick ett snabbt jobb förra veckan och har alltså idag jobbat min första vecka eftersom jag är ledig fredagar. Tjänsten är perfekt för mig just nu fram till höstlovet. Jag är alldeles för rastlös för att gå hemma och invänta december!

Klasserna är gulliga och schemat är bra!

Vet att jag inte varit någon hejare på att blogga men fullt upp.
Var och gjorde glukosbelastning i måndags och fick jättebra resultat. Inte tecken på graviditetsdiabetes! Sockret visade 6,4 efter sockerintag. Värdet skall ligga under 9.

Allt annat var också bra. Hjärtslag 145. Jag är helt säker på att det är en pojke till!:-)
Magmått precis förväntat enligt mätning så hamnade precis på rätt linje för v 25.
Järnvärde 113 så det går också uppåt!

Just nu är det vecka 26. 103 dagar kvar. Jag är less på att känna mig otymplig och vill att tiden skall gå snabbare. Man skall väl försöka njuta också men jag vill att tiden skall gå gå gå.

Total viktuppgång sen start 6kg så det är inte så mycket alls egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0