Bumlingen 2 veckor!

Lille bumlingen är idag 2 veckor!
Ännu är han världens goaste. Sällan missnöjd och en harmonisk bebis, 
Jag njuter av det så länge det varar!

2014 är här. Mitt 2013 är ett år som jag skulle kunna skriva en bok om. Så otroligt mycket som hänt. Mestadels helt underbara saker! 

Jag hoppas att 2014 blir minst lika bra. På nyårsafton skulle jag sia mitt 2014 genom att skicka upp kineslykta till himlen och önska mig något. 
Den åkte rakt upp i ett träd och brann upp, hoppas det inte visar 2014 för då lär det gå hett till :-)

Hoppas 2014 börjat bra för er! Kram 






Kommentarer
Postat av: Linda

Så fort tiden går! Han är jättefin!!! Har han fått något namn än? Jag är galet spänd på att höra hur din upplevelse var av tredje förlossningen mot de andra två. Vill du inte skriva här går du gärna meddela mig i ett mail på fb. Sååå nervös för min egen.
Kraam

2014-01-04 @ 21:51:44
URL: http://familyspace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0