Liten sjukling.

Hej i kvällen! 
Hade En kul aw igår med kollegorna. Det är sååå viktigt att kunna sitta ner och prata om annat än jobb. Och inte minst hinna ens prata. Det hinns knappt med i stressiga jobbet. Men en aw med trevligt sällskap, god dryck och mat, lekar och dans. Heja! 

Idag var det dop för granntjejen. Jag och de stora fick lite egentid där. Välbehövligt! 

En härlig promenad i hösten blev det också! Underbart! 

Avslutat kvällen med de stora som sover, och jag har min sjukling bredvid mig. Plutten! ❤️


Och en liten ny kofta! Som pepp! 


Lek på dopet! 


Gofika!


Förbereder halloween! 


Mys med de stora. 

Och mys med liten sjukling❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0