Underbara små.

Hej i kvällen!
En liten med öroninflammation. Att gå till läkaren ännu en gång lönade sig. 
Nu hoppas jag att lille får slippa sånt här ett bra tag. 
Summering dagen förutom läkarbesök.
Fixa kalasinbjudan! 
Titta på innebandy! 
Gå promenad med alla tre för att dela ut inbjudan. 
Och så lite vardagssysslor som man inte kommer ifrån. 
Och en massa kärlek förstås.
Förut var jag sämst på att säga fina ord och ge komplimanger. 
Nu är jag riktigt bäst på att överösa kidsen varje dag. Och jag är stolt! För Jah vill att de skall förstå att de är BÄST❤️



Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Det är så viktigt att bekräfta sina barn!

Svar: Verkligen!
malinsmix.blogg.se

2015-10-18 @ 22:09:45
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0