Alla dessa booster...

Varje morgon den senaste tiden har jag vaknat upp med ont i magen. Nej men det är väl inte mens igen? Hur är det möjligt att det redan gått en månad sedan sist? Börjar räkna dagarna och hamnar på dag 15?? Jasså ägglossning? Men är det rimligt att ha så förbaskat ont varenda gång det är ägglossning? 

Och inte nog med det, blöder fråb ingenstans? 
Knappar mig snabbt in på Google fastän att jag vet att den sidan gett mig MS och allt möjligt konstigt vid tidigare sökningar. 

Stress! Känner du dig stressad? 

Jo men vem gör inte det med veckorna fullt av träning och ett jobb som är beroende av att jag är där annars vill inte en del elever gå dit? Och så en skvätt vabb på det... Dåliga nätter och ett huvud fullt med en massa annat. 

Men jo jag är nog lite stressad... 

För det är så vi kvinnor oftast fungerar. Vi vill vara perfekta för att det är så vi vill vara fast ändå inte. Och då är jag ändå en relaxed rätt provocerande tjej för den som är manisk. Nästan lite trotsig på mitt lilla sätt. Men hur ska man inte kunna vara stressad över allt jag inte hinner? Tur jag är happy what so ever! 😊

Och så premiären... Lille L vill också åka! 






Kommentarer
Postat av: Nina Bergquist

Jag hade nästan mer ont vid äl än vid mens. asså riktigt ont, jag vart typ sjuk. å vid mensen så blödde jag ganska så lite. men eftersom värken var så hemsk så satte jag in en kopparspiral. värken försvann ju men jag blödde ju floder och jag som redan hade järnbrist fick ta ut den. nu har jag hormonspiral istället. så ingen värk och ingen mens. skönt som tusan..

dock så har jag väl fått cystor lr nått nu, för jag har smått ont till och från. så nu måste man till gyn för det. ett problem avlöser ett annat..

2015-09-14 @ 07:56:39
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0