Living and loving the dream.

God morgon världen! 
Ett uttryck som passar rätt bra. Vaknade upp och funderade på alla drömmar som snurrat genom huvudet under natten. 

Drömmar är härliga, vad vore jag utan drömmar? Många springer säkert på i vardagen utan att ens reflektera över vad de verkligen skulle välja att förverkliga om de hade enbart en kort bestämd tid kvar att leva.

För mig är drömmarna lite av min livsstil.
Jag tycker om att checka av från min lista saker jag vill uppleva, stora som små. 

Jag har alltid velat upptäcka världen... Skrattandes! Göra resor som jag kan tänka tillbaka på med ett stort leende för att de fick mig att skratta. 

För att de fick mig att vara den avslappnande relaxande skrattiga galna tjej jag påstår mig och känner att jag är. 

Jag vill verkligen uppleva allt det här och ge mina barn fina minnen i form sv resor att kunna stoppa in i minnet och spara som små extra lyckliga stunder att tänka tillbaka på. 

Do more of what makes your heart sing! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0