Egentid med största.

Hej i kvällen. 
Har precis slagit mig ner i soffan efter en pw med Sara. 
Dagen blev vabbig då äldsta sonen såg lite orkeslös ut imorse. Och behövde samla energi. Och som jag njöt av en massa tid med bara honom. Han och jag ❤️ som jag saknat det. 
Det är svårt att hitta just egentid med tre små gullungar hur mycket jag än försöker och önskar. 

Vi var och åt lunch på MOS, vilket köpcenter. S ville äta Nuggets på Max och äta deras goda glass.
Sen spelade vi landhockeyspel på olearys och gick i de affärer bara han önskade. 
Hann prata en massa bara han och jag. 

Sedan hämtade vi de andra små tidigt med en liten överrakning som S ville ge dem. 

Vi tillbringade eftermiddagen ute med hopprep, sparkcyklar, tennis och bandy. 
Åh vad jag skulle vilja ta bort alla måsten ibland och bara få kvalitetstid. ❤️ 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0