Njuta av dessa vabbdagar.

Gokväll!
Vilken härlig dag det varit idag. Har varit hemma med lille L som är på sin 7e dag med Kåvepenin för lunginflammation. Han är sedan flera dagar mycket piggare men det är viktigt med extra dagar hemma så han inte blir helt sänkt igen. 
Även om dessa dagar kan stressa mig ur jobbsynvinkel har jag verkligen börjat vända på det och njuta av extra tid med barnen istället. De är ju miljoner viktigare. 

En dag med städning, handling, lek ute och inne. Sova middag tillsammans och njuta utomhuslek lite extra ikväll med glada barn. Hann tom kombinera lite backträning när jag hämtade bollen som L kastade ner. 

Härlig dag❤️

L verkligen älskar att köra denna! Han kallar den köra isesiiiinen!( ismaskinen från hockeyn) 😊


Skönt att skippa smink med fransförlängning 

Mina nyklippta killar ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0